Pages

Friday 20 January 2012

alahai cuti~

cuti? ape 2?cuti adalah hari y d nantikan oleh smua manusia dari semua hirarki usia, pangkat, kaum n bangsa..termasok la ngn aku skali...cz..time cuti la bole bebas dari rutin harian..keeje..g klas n memacam lagi..skang ni aku tga cuti ujung sem..bukak ni sem baru da aku slaku student d ipta..hehe..nevermind bout dat~

cuti sem kali ni memng "special" sesangat bg aku y batak cuti ni...slalu time cuti aku pk nk enjoy je..(time klas pon aku pk nk enjoy gak..dat y result cam ampeh..haha)..ape y specialnye cuti skang ni bg aku?

hehe...1st time lam seumur idop aku..cuti aku seko2 lam lab y amat ku cintai 2..sampai aku xmo balek uma smate2 xmo tinggalkan lab 2...ish2..gile agaknye..1st time jugak la aku bertape kt lab 2 dari pagi sampe la ke tga malam..wt OT kt lab 2..haha..1st time gak la aku men pasir sampe tertido2 aku d buatnye...1st time gak la aku mrase seko2 d bangunan FST time maghrib.."keseronokan" berada d lab ketika maghrib amat terasa apabile teringat crite2 seram y pnah d alami oleh petape lab macam aku ni..haha..time 2 sume deria aku menjadik amat2 sensitif..pantang dga bunyik..cepat2 aku pandang mende alah ape 2..bukan aku nk jadik uncle seekers..tapi aku nk prepare nk lari tang mane lau ad "lab assistant" muncul tiba2 menyapa aku dari belakang..demi menyiapkan keje sem ni gak..aku xhiraukan sume 2..aku tabahkan ati..even cuak nk mampos..aku bkn la gile kentang sperti tok moh..aku ni hanye student y ingin menyiapkan tugasan y d beri d kala senja..2 je..haha..

kol 0030 tadi..aku lepak2 d sudut gelap smoking mlepaskan pnat n bosan aku bertape kat lab 2..tah knape aku lupe lak nk tanggal lab coat aku..tga aku syok2 mkn asap..tbe2 lampu coridor menyale..terkejot beruk aku..aku toleh blakang..jeng3~ad pak gad lak..shit btol..cuak aku..cuak engat entiti 1 hal..cuak kne saman 1 hal..damn!!

pak gad 2 wt2 sembang ngn aku..dari riak muke die..aku taw y die pon cuak gak snanye..haha~
Alhamdulillah...berkat ayat seribu dinar..murah rezeki aku..lau x kopak la aku nk baya saman smoking lam kampus..pengajaran..jgn smoking lam kampus~haha..

tp kn...time maghrib 2..dalam tga bising bunyik automatic shaker..aku terdengar bunyik org tarik krusi..tapi..halus je bunyik die...aku cube sedapkn ati ngn andaian y xmasok akal..(ape ke bodoh pk angin kipas y tiup krusi 2)..haha..bodohkn?

aku harap lam mase 3 ari aku dapat sepkan keje aku..xmo da aku bertape lelame kt lab 2..nk2 time maghrib n kol 0000 keatas..cuak seyh~haha..sekian

No comments:

Post a Comment