Pages

Wednesday 14 September 2011

slamat kmbali!!!

hahaha~selesai sudah cuti semester yang panjang..skarang bermula la sem baru..makin lame makn ramai intake kt u...makin banyak la pilihan y boleh d buat..hehe..baru masuk ni..ramai y berazam xmo ulangi kesilapan lpas..bosan da aku dga..dari sem 1 ag..haha..tp xpe..smangat 2 penting..bermulenye sem ni bermakne bermula la kesibukan aku sbagai plajar tahun akhir...sdar xsdar da final year da aku..palotak ape pon xd..haha..smakin cepat hari berlalu..smakin sbuk la aku..ngn g kelsnye..ad free kne g lab siapkn projek..hadui..da xbole lepak2 ag da cm dulu..biar pun xsampai smingu aku menjejakkan kaki kt u ni..da trase bahang fina year..mane taknye..proposal xsiap ag..present lak xlame je pon..palotak aku masih ag lam mode enjoy cuti...xle fokus kt projek...dalam hati risau..tp skadar lam ati je la..hakikatnye aku rilek je xwt pape..jz bace journal..dari journal murahan sampe la journal y bkan level aku(sampe ape y die explain lam journal aku gase cm bertntangan ngn ape y aku blaja)..xtaw la lau journal sains pon ade journal sesat..jz nk prank student agaknye...or maybe aku ni ngok sangat sampe aku xnampak ape y konsep basic lam journal tu n aoe y aku blajo...haish..aku harap2 la aku dapat siapkan projek aku ngan cemerlang<3
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment