Pages

Friday 22 July 2011

ludah jilat balik~

di kesempatan aku sedang rembat broadband orang ni..meh story pasal sape penah ludah jilat balek?...haha..aku xpasti la ad orang nak ngaku ke tidak...umpama berak tengah jalan,sape pon xmo ngaku...samada seriously ludah or sebagai metafora je(aku pon xtaw natang ape metafora neh)...aku minggu lpas ngan nekadnye maw deactivate account fb aku..aku nk jadik sorang y kuno xd fb..haha..lagik aman aku xd fb dari aku ad fb...aku ngan poyonye announce aku xmen la fb neh..anak2 je men fb ni..haha(lam gaye y poyo)...malam ni...aku da jilat balek ludah aku ngn mengactivate balek fb aku..ape pasal aku kate jilat balek ludah?cam y aku cakap td la..cakap poyo..tp xpoyo cam ape y aku announce tadi...aku terpakse snanye mengactivate fb ni...parent aku y suruh...cm siot jer...parent aku malas nk men fb...die maw contact membe lame die...aku cakap,suruh la kazen aku add..nape kene aku jugak..alasan die,alaaaa....nanti pakwe die mara...aku xpe,,,,ces...aku deactivate natang fb ni pon pasal asek gado ngn awek aku y pangai cm budak ni la walhal awek aku ni ag tue dr aku...adeh..haha..ape nak jadik la ni kan?hmmm....korang y bace ni ikot la nk kate aku post bende bodo ke ape..aku dulik ape,,blog aku...haha..aku bukan software geek nk post link pasal software kt blog aku..even aku sendiri batak software..haha...sekian saje kerutan saye malam ni...have a nice sleep~haha

No comments:

Post a Comment