Pages

Friday 15 July 2011

padan muke aku!!

korang caye x pasal what goes around come around?haha...pasal mende alah ni kami hampir kehilangan rm2400 untk rumah t,pat ltak barang...ceritenye macam ni..full 2nd year ktorang,ktorang dok kt 1 rumah sewe ni..walaupun kurang berpuas hati ngn condition rumah tu..tapi port rumah tu best gile..sape dapat rumah tu ad moment yang best & ade moment y malang..yang malangnye time ujan..abes boco...stress aku..so da mosok 3rd year ni kami pon pindah la rumah len..alang-alang nak abes study da kan...yang nk d jadikan cerite,tuan rumah lame kmaen baek hati...kitrang demand peti ais,tambah tembok,tambah lampu sume...die on je..y paling bes die xcharge langsung..kitorang ni y zalim time nk pindah 2 mane cabut je..xinform pon tuan rumah..tuan rumah tu punye baek ati..patotnye deposit kire burn la kalau kitorang lari,tapi die tetap bagi kitorang balik deposit tu..sampia kat tuan rumah baru lah..die mintah bayar harge full sepanjang cuti...gile duit punye orang tue..kalau rumah ni murah xpe..agak mahal n melampau r time cuti nak mintak full..owner rumah baru ni tahap nenek r..deal punye deal dapat r kurang suku..pastu boleh die punye kerek cakap, ni kasik kurang ni atas belas kasihan die...walhal kitorang da cakap da,kalau die nak jugak kitorang bayar full,kitorang nk carik rumah laen..pedulik hape nenek x nenek...time tu memang aku da start kurang ajar siket la..alasan die "nenek nk pakai duit,kite same2 xd duit"..peh..die engat student ni kaye ke?kalau aku kaye,xd payah2 aku sewe rumah..aku beli je rumah..senang...bile pikir2 blek...padan muke kitorang buat tuan rumah lame camni~so,jangan la kite pedajal orang yang buat baik ngan kite...haha

2 comments:

  1. ha..tu lar...mmg what goes around comes around...len kali x mo wat cm tu..hikhik..jdy'n pngjaran oke.. =)

    ReplyDelete
  2. haha..memang jadik pengajaran pon~

    ReplyDelete