Pages

Saturday 21 January 2012

Teflon bomb~


Bende alah ni namenye teflon bomb...kat dalam besi 2 ad 1 bekas..namenye teflon vessel..kegunaan bende ni bukanlah tok menjadi suicide bomber....tapi untuk digestion under high pressure...kanak2 y slalu bermain bende ni adalah dikalangan mereka y suka akan heavy..bukan Cradle of Filth ye...tapi logam berat y wujud dalam alam sekitar..so..function teflon ni nk digest sediment ke ape so lpas 2 bole la kte bace content heavy metal ngn tester..ICP-MS or AAS ke..
ni ape y aku nk ketengahkan skang ni bukan la hal2 akademik mengenai teflon bomb mahu pon FYP aku..
ari ni spoil tol mood aku bertape..mane xspoil..patot bole setle 30 minit..jadik 2 jam da...
sebab ape?
sebab dari tadi la aku dok try nk bukak teflon bomb ni...ketat nk mampos...
nk kate dare lg...da berkarat dah bende alah ni..separuh gak la sample y aku digest 2 bole d katakan contaminate...gara "kedegilan " teflon bomb tok membukakan dirinye...
dah 16 bijik teflon berjaye aku bukak...
tangan aku gassenye da terpeleot kot..luke siap...
skang tinggal 2 bijik je ag teflom babi ni aku nk bukak...
semoge aku berjaye la ye membuka teflon babi ni sblom kol 8...
cz aku xmo dok lelame kat lab ni..
aku nk blek uma makan nasik..
hahaahaa~

No comments:

Post a Comment