Pages

Monday 23 January 2012

x bole harap la~~


malam semalam aku berharap Arsenal dapat mengekang Man U..sangkaan aku meleset akibat kebodohan Arsene Wenger mengeluarkan Oxlade-Chemberlain y tgah naek syeh lawan Man U..
punye la lawa dak Oxlade 2 assist RVP n Walcott (tp Walcott bodo)
bole pulak la Arsewel Wenger kua kan Oxlade..taw la mamat 2 mude lg..kasik la chance maen full time game beso cam malam td..
masok Arshavin memang aku xharap mane la..
cz mamat ni xconsisten maen..cm taik..
dan sangkaan aku btol kali ni..
Arshavin memang xd jase malam 2..haha..
aku xkesan sangat la Arsenal kalah..
lau Arsenal menang malam td..lene sikit tido..
sebab Man U ketinggalan 6 point ngn City..
hehe..
malam tadi nasib la Baloltolol berjaye dapatkn penalti..
lau x draw la City malam tadi..
tapi aku salute r ngn Arsenal malam tadi..
paling bes..Rooney mintak penalti,tp ref xbg..
padan muke ko cibai~bwahaha
time 2 aku terdengar statement sinis dari fan Arsenal..
"ala...bg pon bukan Rooney bole kasik masuk gol"
hahaha...aku stuju 2..aku memang anti Man U..tp Rooney aku suke r style die score gol..
tp lau Welembek n Chikaroto?kah2~
sumpah aku gelak guling2 lau sape y cakap mamat 2 eko tu terer score..
bukan ape weh..
mamat 2 ketol tu gol salunye gol mudah kaw2..level anjing pon bole score..
tp Rooney kencang gol die..haha..style~ 

No comments:

Post a Comment